Deli2 rusza za kampanią crowdinvestingową. Planuje debiut na NewConnect

Deli2, spółka z rynku delikatesów premium w pierwszym kwartale 2022 roku rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Spółka ma w planach debiut na NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Deli2 rusza za kampanią crowdinvestingową. Planuje debiut na NewConnect
Bartosz Kazimierczuk, szef Deli2

Delikatesy Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w czwartym kwartale 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości.

Deli2 twierdzi, że to innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres online. Serwis deli2.pl posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Pozyskanie kapitału i NewConnect

Teraz poinformowano, że Deli2 rozpoczyna kampanię crowdinvestingową. Emisja akcji realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund. Celem jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Firma ma także ma w planach debiut na rynku NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.

- W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii – zaznacza w komunikacie Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. - Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień. Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024 – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Sklep online Deli2 powstał w grudniu 2020 r., w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Marka twierdzi, że obecnie łączy 10 tys. produktów od przeszło trzydziestu renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 r. firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał pomógł m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (mowa o mieście Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

- Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L'ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu – podkreśla Kazimierczuk. – W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarnymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"