„Smak jest w centrum” w reklamach Delikatesów Centrum (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów Delikatesy Centrum. Akcję przygotowały agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Smak jest w centrum” w reklamach Delikatesów Centrum (wideo)

Kampania jest oparta na spocie pokazującym przygotowywanie posiłku w odwrotnej kolejności: od gotowej potrawy do dostarczenia produktów mięsynych do Delikatesów Centrum. Reklamy mają podkreślać, że w tej sieci sklepów dostępna jest szeroka oferta świeżych mięs i wędlin wysokiej jakości, krojonych na życzenie.

Akcja jest realizowana pod hasłem „Smak jest w centrum”. Zaczęła się 18 maja, obejmuje przede wszystkim telewizję.

Kreację kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, która wygrała przetarg na obsługę reklamową Delikatesów Centrum (nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela