Dell przygotowuje globalną kampanię reklamową

Dell zamierza w najbliższym czasie uruchomić nową globalną kampanię reklamową.

km
km
Udostępnij artykuł:

Za kreację kampanii, w której promowane będą nowe produkty firmy kierowane do różnych konsumentów, odpowiedzialna jest agencja reklamowa Young & Rubicam.

W akcji wykorzystane zostanie hasło 'You can tell it's a Dell'. Reklamy mają przede wszystkim budować wizerunek marki Della, a nie jak wcześniej skupiać się na cenach jego produktów.

Przykłady nowych reklam zaprezentował Paul-Henri Ferrand, szef marketingu w dziale odpowiedzialnym za produkty Della dla konsumentów indywidualnych oraz  małych i średnich przedsiębiorstw. Godzinna prezentacja odbyła się w Soho Grand Hotel w Nowym Jorku. Ferrand nie zdradził kwoty jaką firma zamierza przeznaczyć na kampanię.

To pierwszy duży projekt przygotowywany dla Della przez agencję Young & Rubicam, której nowojorskie biuro zdobyło globalny budżet reklamowy firmy w sierpniu 2009 roku. Przejęła ona kreatywne obowiązki od Enfatico - agencji stworzonej przez WPP Group specjalnie do obsługi Della, po tym jak w grudniu 2007 roku holding zdobył reklamowy budżet producenta.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP