To tylko niektóre z zagadnień, które znalazły się w pierwszej polskiej edycji badania CMO firmy doradczej Deloitte. Udział w ankiecie to szansa, aby porównać doświadczenia i wyzwania przed którymi stoją CMO oraz zidentyfikować rynkowe trendy w tym obszarze w Polsce.
Badanie Deloitte jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy zaprojektowane specjalnie dla nich usługi. Na świecie badanie jest realizowane od trzech lat, teraz pojawiła się okazja, by wziąć w nim udział również w Polsce.
– Rzeczywistość biznesowa gwałtownie zmienia się na naszych oczach. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje rewolucję, którą przejdą wszystkie przedsiębiorstwa. To spowoduje przekształcenie relacji pomiędzy markami a konsumentami również w obszarze marketingu. W wyniku tych procesów zmienia się także rola CMO, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku oraz własnych organizacji – mówi Michał Pieprzny, Partner, Lider zespołu strategii cyfrowych i transformacji, Deloitte.

Udział w badaniu jest więc okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie kompleksowy raport z analizą uzyskanych informacji. Będzie on okazją do wyciągnięcia wniosków, jak i przeprowadzenia wewnętrznej dyskusji o zmieniającej się roli marketingu wewnątrz firmy. Badanie potrwa do końca marca, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w okresie letnim.
Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego, Hays Polska oraz IAB Polska.











