Denis Pluskota pracował w Abstra od listopada 2018 roku. Kierował utworzonym w tamtym czasie działem public relations. Odpowiadał za obszar komunikacji korporacyjnej i produktowej firmy, a także za współpracę przy realizacji działań komunikacyjnych z partnerami biznesowymi Abstra.
- Zdecydowaliśmy się w Abstra zmienić model komunikacji z rynkiem i będziemy przy działaniach PR współpracować z podmiotami/osobami na zasadach projektowych - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Olek Wandzel, prezes Abstra.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-internetu-mierza-sie-ze-szkolnymi-lekturami-w-podcascie-allegro-i-storii-by-abstra ##
Poprzednio Denis Pluskota współpracował z warszawskim oddziałem Viacom International Media Networks, gdzie był PR managerem. Swoje 8-letnie doświadczenie zawodowe gromadził ponadto w agencji MSLGroup, pracując dla takich firm jak Discovery Networks, Wyborowa Pernod Ricard, USP Zdrowie i AkzoNobel.

Denis Pluskota nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych.











