Dentsu wygrywa europejski przetarg BMW Group

Grupa Dentsu wygrała przetarg na obsługę BMW Group. Tym samym utrzymuje obsługę tego klienta, a ponadto ją rozszerza.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dentsu wygrywa europejski przetarg BMW Group
mat.pras.

Dentsu będzie odpowiadaż za zintegrowaną obsługę mediową marek BMW, MINI i BMW Motorrad na 23 rynkach w Europie. Nowy kontrakt ma wejść w życie 1 stycznia 2026 roku.

W ramach nowych kompetencji, Dentsu będzie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie planowania i zakupu mediów we wszystkich kanałach, a także doradztwo w zakresie danych i technologii dla wszystkich trzech marek BMW Group. Zadanie obejmuje również wsparcie przy wprowadzeniu na rynek Neue Klasse, nowego pojazdu elektrycznego BMW.

Obsługą BMW w Polsce zajmuje się należąca do Dentsu agencja iProspect. 

Amanda Morrissey, Ggobal president w iProspect stwierdziła, że wygrana "odzwierciedla siłę iProspect na styku mediów, danych, i technologii". 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"