Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm

Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę mediową leku Aspargin, z portfolio firmy farmaceutycznej Filofarm.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm

Kampania będzie miała na celu zwiększenie świadomości marki Aspargin oraz umocnienie jej pozytywnego wizerunku. W ramach rocznej współpracy, dentsu X będzie odpowiedzialne za kompleksową realizację kampanii w mediach online i offline na polskim rynku. Kampania będzie miała swoją odsłonę w telewizji, radio i Internecie.

- Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani na partnera medialnego firmy Filofarm. Jest to potwierdzenie zaangażowania naszego zespołu, ale i jakości naszych usług oraz szansa na współpracę z polskim producentem, który od lat łączy innowacyjność i tradycję. Nasz zespół jest w pełni przygotowany do podjęcia tego zadania - mówi Karolina Karaś, new business director w dentsu Polska.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa