Dereszowska, Lesz, Pakosińska i Sadowska w kampanii „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię” (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika. Ambasadorkami akcji - prowadzonej przez organizację Kwiat Kobiecości wspólnie z magazynem „Glamour” - jest siedem znanych Polek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna, trzecia edycja kampanii „Piękna bo zdrowa” przebiega pod hasłem „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat wirusa HPV oraz raka jajnika - nowotworów występujących coraz częściej u młodych kobiet, a także zmiana podejścia Polek do badań u ginekologa. Kampania przekonuje, że rokrocznie wykonywana cytologia może pomóc we wczesnym wykryciu raka szyjki macicy, natomiast regularne  badania ginekologiczne i wykonywanie USG transwaginalnego, potocznie zwanego dopochwowym, mogą pomóc w wykryciu raka jajnika we wczesnym stadium i zwiększyć szansę na wyleczenie.

Ambasadorkami kampanii są Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia Pakosińska i Beata Sadowska. Honorowy patronat nad przedsięwzięciem objęły prezydentowa Anna Komorowska i prezydenta Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

Akcja obejmie działania promocyjne w prasie („Glamour”, „Gala”, „Claudia”), kinach (sieć Multikino), internecie (m.in. serwisy Wirtualnej Polski, wieszjak.pl i media społecznościowe) oraz na outdoorze (nośniki w kilku miastach). Ponadto prowadzone będą działania eventowe: edukacyjne spotkania organizowane przez gminy, oraz tzw. miasteczka kobiet w centrach handlowych, gdzie kobiety będą mogły dowiedzieć się więcej w zakresie profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika, wykonać bezpłatne badanie piersi w tzw. mammobusie czy wziąć udział w konkursach.

grafika

Zwieńczeniem tegorocznej akcji będzie gala finałowa 31 stycznia 2013, połączona z ceremonią wręczenia Pereł Mądrości partnerom zaangażowanym w kampanię. Punktem kulminacyjnym wieczoru będzie premiera sztuki teatralnej „Honeymoon” opowiadającej o trzech kobietach, w które wcielą się Aleksandra Mikołajczyk, Olga Bończyk i Natalia Lesz.

Organizatorem kampanii jest stowarzyszenie Kwiat Kobiecości, a jej współorganizatorem - magazyn „Glamour”. Patroni medialni to Radio Kolor, Gala, Claudia, Multikino, Stroer, zdrowie.wieszjak.pl, kobieta.wieszjak.pl, kobieta.wp.pl i Wirtualna Polska, a partnerzy to Millward Brown, Ogilvy Public Relations, AIP Business Link, Lavazza, Lilou, Jaga Hupało i Rebis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online