Dermika z nową identyfikacją wizualną od Czteryczwarte Brand Design

Agencja Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek opakowań dla marki kosmetyków Dermika (Cederroth Polska). Efekty współpracy można już oglądać na półkach drogerii. Agencja została wybrana w przetargu.

km
km
Udostępnij artykuł:
Dermika z nową identyfikacją wizualną od Czteryczwarte Brand Design

Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design było oddanie poprzez design pierwotnego ducha marki Dermika (eleganckiej, z klasą, nieco tajemniczej), a także podniesienia jej postrzeganej jakości i ujednolicenia designu opakowań. Celem projektu było opracowanie identyfikacji wizualnej odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie i stworzenie spójnej architektury, w oparciu o którą będą powstawały opakowania do poszczególnych linii produktowych.

grafika
grafika
grafika

 

Osią projektu stała się litera "D", która przybiera różne formy, jest ozdobą, a jednocześnie ma budować unikalność i wyróżnialność produktów Dermika na półce.

grafika
grafika
grafika

Jak dotąd nowa architektura została przełożona na 15 linii kosmetyków (łącznie ponad 80 SKU), które sukcesywnie są wprowadzane na rynek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele