W minionych tygodniach Nike emitował w internecie serię spotów „Unlimited”. Pierwszy z nich - „Unlimited You” zachęcał do podejmowania sportowych wyzwań.
W „Unlimited Courage” wystąpił pierwszy transseksualny zawodnik Chris Mosier, a w „Unlimited Together” można usłyszeć wyjątkową muzykę Chance the Rapper, zaś w „Unlimited Youth” bohaterką była „Żelazna Zakonnica” Madonna Buder.
Na kampanię składa się seria spotów zarówno o amatorach, jak i światowej sławy sportowcach, którzy regularnie mierzą się z granicami swoich możliwości. Są gotowi, aby zaprezentować swój nieograniczony potencjał.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/historia-transseksualisty-startujacego-w-igrzyskach-olimpijskich-promuje-nike-wideo ##
Obecna reklama „Unlimited Will” to historia niezwykłego sportowca, Kyle’a Maynarda oraz jego determinacji, aby przezwyciężyć wszelkie przeciwności, które los postawił na jego drodze. - Takim decydującym momentem, który odmienił moje życie była pierwsza szarża podczas meczu futbolu amerykańskiego. Po prostu założyłem kask i z całych sił zaatakowałem przeciwnika na wysokości goleni - wspomina Kyle Mynard. Nazywa siebie wspinaczem, autorem, sportowcem oraz spikerem motywacyjnym, „którego życiowa filozofia opiera się na specjalizacji w braku specjalizacji”. To również pierwszy niepełnosprawny sportowiec, pozbawiony wszystkich czterech kończyn, który wspiął się na Kilimandżaro bez użycia protez.

Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland, a ich produkcją zajęła się firma Prettybird.











