Dhane Scotti odpowiada w McCann Worldgroup za globalną obsługę Coca-Coli

W agencji reklamowej McCann Worldgroup na stanowisko global executive business leader odpowiedzialnego za markę Coca-Cola został powołany Dhane Scotti. Awansował z funkcji executive vice president global business leader zajmującego się Coca-Colą.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dhane Scotti pracuje w McCann Worldgroup od około dwóch lat. Przyszedł do agencji z BBDO Worldwide. Podczas ośmioletniej kariery w BBDO Nowy Jork i AMV BBDO w Londynie, Scotti pracował globalnie i regionalnie dla takich marek, jak Bud Light, Snickers, M&Ms, Subway, Guinness, Red Stripe i Dolmio.

Scotti na nowym stanowisku w McCann Worldgroup nadzoruje prace dla Coca-Coli na ponad 60 rynkach na świecie. Kieruje pracami nad strategią i komunikacją nie tylko dla głównej marki koncernu, czyli Coca-Coli, ale też dla Powerade, Fanty i Coca-Cola Zero Sugar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji