DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'

Pod hasłem 'Inteligentna przesyłka z sieci' rusza kampaniareklamowa DHL Express. Firma promuje w niej usługi skierowane dopodmiotów działających w sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie kampania DHL Express pod hasłem"Inteligentna przesyłka z sieci" reklamuje usługi skierowane dofirm sprzedających towary w internecie. Motywem przewodnim kreacjijest przesyłka DHL, która przez labirynt bardzo szybko przemieszczasię z e-sklepu do rąk odbiorcy. Kampania podkreśla trzynajważniejsze cechy tej oferty: obsługę zamówienia, doręczenie woptymalnym czasie i rozliczenie finansowe.

Akcja od 6 kwietnia jest prowadzona w internecie, obejmując wformie billboardów i reklam śródtekstowych wybrane porównywarkicenowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 1 maja - przygotowałdział komunikacji marketingowej i PR DHL Express Poland wspólnie zagencją Adv.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Codemedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów