Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys

Koncern Diageo uruchamia największą w swojej historii globalnąkampanię marketingową marki likierów Baileys.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem wartej 25 milionów funtów kampanii o nazwie 'Listen toyour Lips' jest zaproszenie konsumentów do "podążenia za ichpragnieniem" dla promowanej marki - informuje serwis MarketingWeek.

W Wielkiej Brytanii Diageo zamierza przeznaczyć na kampanię 4miliony funtów. To o 30 procent więcej w porównaniu z pieniędzmiwydanymi na reklamy Baileys w trakcie ubiegłorocznego okresuprzedświątecznego.

Przygotowana przez agencję JWT kampania będzie obejmować reklamyw telewizji, prasie, internecie, na nośnikach outdoor orazdziałania w zakresie tzw. 'marketingu eventowego'. Do tego dojdziesampling skierowany do ponad 420 tysięcy konsumentów, m.in. wsupermarketach Asda, Sainsbury's, Morrisons i Waitrose.

"Konsumenci mówią nam, że uwielbiają smak Baileys. 'Listen toyour Lips' to prosty pomysł, nie musimy szczegółowo rozwijaćnaszego przekazu. Musimy tylko przypomnieć ludziom o wyśmienitymsmaku Baileys i wywołać pragnienie dla marki, którą już posiadają"- stwierdziła Sharon Keith, globalna dyrektor ds. markiBaileys.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"