Według badania TNS Telecoms Index*, realizowanego co miesiąc przez TNS OBOP, w czerwcu br. na pierwszym miejscu pod względem rekomendacji operatora telefonii stacjonarnej wśród własnych abonentów uplasowała się Telefonia Dialog (75%). Drugą pozycję zajęła Netia, którą polecało 67% własnych abonentów. Trzecia w czerwcowym rankingu była Telekomunikacja Polska - 58%. Kolejność operatorów w rankingu rekomendacji nie zmieniła się w porównaniu z majem 2004.
Wykres. Rekomendacja operatora telefonii stacjonarnej wśród własnych abonentów
Identyczną kolejność TNS OBOP odnotował, jeśli chodzi o odsetek najbardziej zadowolonych klientów. Pierwsze miejsce ponownie zajęła Telefonia Dialog (73%), druga pozycja przypadła Netii (58%), a trzecia - Telekomunikacji Polskiej (37%). Kolejność w tym rankingu również nie zmieniła się od maja 2004.

Wykres. Satysfakcja z usług operatorów telefonii stacjonarnej - odsetek osób bardzo zadowolonych (klienci, którzy przyznali oceny 8, 9 lub 10 w skali od 1 do 10) Podstawa: Abonenci danego operatora Dane rolowane trzymiesięcznie Maj i czerwiec 2004











