Digitree Group w komunikacie giełdowym podkreśliła, że dzięki przejęciu Euvic Digital zyska "dostęp do doświadczonego zespołu, możliwości cross-sellingu, a przede wszystkim dotyczy stabilnie funkcjonującej spółki, która mogłaby wzmocnić struktury kreatywne Grupy".
Euvic Digital działa od 2011 roku, zajmuje się marketingiem internetowym: od social mediów i performance po rozbudowaną produkcję treści oraz rich media w e-commerce z naciskiem na mierzalną efektywność. Realizowała projekty dla firm i marek takich jak Orange, mBank, Haier Group, Bain & Co, TIM, Lenovo, Sony Europe, Kruk, Fortum, Rockwool, MHC Mobility, Pako Lorente, GPW, Hewlett Packard Enterprise, Murapol.
W komunikacie podano, że agencja współpracuje z ponad 40 specjalistami. W 2024 roku wypracowała 12,3 mln zł przychodów i 1,1 mln zł zysku netto.

Przejęcie Euvic Digital za akcje Digitree Group
Digitree Group podpisała na razie z Euvic Performance umowę typu term sheet zapewniającą do końca grudnia 2025 roku wyłączność negocjacyjną w sprawie zakupu Euvic Digital.
W zamian Euvic Performance ma objąć akcje Digitree Group z nowej emisji. Jak na razie nie uzgodniono dalszych warunków potencjalnej transakcji.
W komunikacie podkreślono, że term sheet zawiera jedynie podstawowe założenia planowanego przejęcia. Na nową emisję akcji muszą zgodzić się władze i akcjonariusze Digitree Group.

"Transakcja uzależniona będzie również od spełnienia się określonych warunków, w tym m. in. zakończenia procesu due diligence spółki Euvic Digital, którego wynik będzie satysfakcjonujący dla Emitenta (czyli Digitree Group – przyp.), przedstawienia przez Euvic Performance i Digitree Group planu rozwoju Euvic Digital obejmującego okres 2026-2028 oraz budżetu na ten okres, uregulowania zobowiązań, a także uzyskania wszystkich wymaganych zgód korporacyjnych i regulacyjnych" – wskazano.
Zaznaczono, że sam term sheet nie stanowi prawnie wiążącej umowy sprzedaży ani umowy przedwstępnej sprzedaży udziałów Euvic Digital.
"Szczegółowe zapisy umów, które będą wiązać strony, zostaną wynegocjowane na bazie założeń zawartego porozumienia i tak długo, jak umowy takie nie zostaną podpisane, term sheet nie będzie miał charakteru wiążącego w zakresie emisji oraz nabycia udziałów" – opisano.

Digitree Group zapowiadała przejęcia
Wiosną br. Digitree Group przedstawiła swoją strategię na lata 2025–2027. Zapowiedziała, że w 2027 roku chce wypracować 150 mln zł skonsolidowanych przychodów i 7 proc. marży EBITDA.
Zaznaczono, że oferta firmy ma zostać poszerzona o nowe usługi i kompetencje, m.in. poprzez akwizycje. Jako ich kierunki wskazano influencer marketing, studio wideo / social-first ("własna produkcja wideo skraca czas i redukuje koszty kampanii" – zaznaczono), usługi z zakresu agencji marketplace, AI i danych oraz SEO wspartego przez AI.
— Aktualnie prowadzimy różne rozmowy w zakresie akwizycji, natomiast nie są one na tak zaawansowanym etapie jak te, które mają miejsce z Euvic Performance. Nasze poszukiwania koncentrują się głównie na obszarach: influencer marketing, social-first/video oraz marketplace — zaznaczył w komunikacie prasowym Przemysław Marcol, członek zarządu Digitree Group.

Digitree Group znów z zyskiem
W pierwszej połowie 2025 roku Digitree Group zanotowała spadek przychodów rok do roku o 19 proc. do 31,9 mln zł. Jej strata operacyjna pogłębiła się z 438,9 do 450,5 tys. zł, a strata netto – z 728,4 do 872,7 tys.
Przy czym w samym drugim kwartale firma wypracowała dodatnią rentowność: 1,03 mln zł na poziomie EBITDA i 457 tys. zł w ujęciu netto. To jej najwyższy zysk netto od drugiego kwartału 2022 roku.
– Nie robimy kosmetyki, tylko prawdziwą przebudowę. Zamknęliśmy to, co nie przynosiło wartości, a dziś pokazujemy, że nowe Digitree dowozi wyniki – podkreślił w komunikacie prasowym prezes firmy Tobiasz Wybraniec.
– EBITDA na plusie to początek – w kolejnych kwartałach chcemy rosnąć szybciej niż rynek i udowodnić, że transformacja połączona z mądrą konsolidacją, to nasze trwałe przewagi konkurencyjne – zapowiedział.












