O tym, że na stronie rekrutacyjnej Dino pojawiło się zdjęcie stacji paliw z logotypem Dino Oil poinformował jako pierwszy portal dlahandlu.pl. Pod zdjęciem czytamy informację o poszukiwaniu pracowników.
Dino: budujemy nowoczesną sieć stacji paliw w całej Polsce
"Budujemy nowoczesną sieć stacji paliw w całej Polsce. Oferujemy stabilną pracę, szkolenia oraz realne możliwości awansu. Cenimy odpowiedzialność, zaangażowanie i chęć rozwoju w dynamicznej branży energetyczno-logitycznej" – napisano. W środku jednak jeszcze żadnych konkretnych ogłoszeń o pracy nie ma.
W 2024 roku ta spółka zależna Dino uzyskała nowy znak towarowy dla usług paliwowych. To pełen zakres usług charakterystycznych dla klasycznej stacji paliw.
Zakres zgłoszenia obejmował według klasyfikacji nicejskiej: paliwa i dodatki do paliw, sprzedaż detaliczną i hurtową paliw, usługi tankowania pojazdów, udzielanie kredytów na zakup paliwa (fuel cards), myjnie, usługi dystrybucji paliw, bary przekąskowe przy stacjach.

Pierwsza stacja paliw już wtedy działała. Była to wewnętrzna placówka dla transportu Dino. W sprawozdaniu za III kwartał 2023 roku Dino poinformowało: "Dino Oil rozpoczęła działalność operacyjną pierwszej stacji paliw, zlokalizowanej na terenie centrum dystrybucyjnego w Łobzie. Stacja służy sieci transportowej Dino oraz dostawcom towarów"
O sieci stacji paliw, którą planuje Dino, pisał już w 2018 roku Business Insider Polska. Wówczas polska sieć supermarketów otrzymała koncesję na prowadzenie sprzedaży paliw płynnych. Koncesja została wówczas przyznana właśnie spółce Dino Oil. Zezwolenia na obrót paliwami płynnymi udzielił jej 9 sierpnia 2018 roku Urząd Regulacji Energetyki.
Zgodnie z informacjami, które znalazły się w Biuletynie Informacji Publicznej URE, spółka będzie mogła sprzedawać cztery rodzaje paliw. Chodzi o dwa gatunki benzyn silnikowych oraz dwa gatunki oleju napędowego. Koncesja nie obejmuje gazu LPG czy LNG oraz innych paliw. Jest ważna do 2030 roku.

Przychody grupy kapitałowej Dino Polska w trzecim kwartale 2025 roku sięgnęły 8,76 mld zł i były znacznie niższe od średniej prognoz analityków pytanych przez PAP w wysokości 8,97 mld.
38,6 proc. sprzedaży w sklepach Dino przypadło na produkty spożywcze świeże, 50,1 proc. – na pozostałe produkty spożywcze (zwłaszcza żywność dla dzieci, produkty śniadaniowe, dania gotowe, napoje, słodycze, przekąski, mrożonki, przetwory, tłuszcze, produkty zbożowe i sypkie, przyprawy, a także alkohol i tytoń), a 11,3 proc. na artykuły niespożywcze. Rok wcześniej udziały tych kategorii wynosiły odpowiednio 40,2, 48,8 i 11,3 proc.
Na koniec września br. działały 2 933 sklepy Dino. Dziś sieć ma już ponad 3 tysiące sklepów. Od początku 2025 roku uruchomiono 245 placówek z czego 98 w trzecim kwartale. Obecnie Dino buduje nowe centrum dystrybucyjne w Wiśniewie w powiecie siedleckim.











