Udział liderującego Discovery Channel w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,72 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca ub.r. o 27,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do kanału TLC, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,17 proc. do poziomu 0,42 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 108,33 proc., pochwalić się mogła awansująca na trzecią pozycję stacja ID, prezentująca produkcje o zbrodniach i śledztwach. Jej udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,35 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce szóste.
Z kolei największy spadek zanotowała zajmująca ostatnie miejsce stacja Discovery Historia. Średni udział tego kanału w czerwcu br. wyniósł 0,03 proc., po spadku o 19,35 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również zajął kanał Discovery Channel (1,18 proc. udziału; po wzroście o 49,11 proc.), a na drugim miejscu uplasowało się TLC (0,61 proc.; w dół o 2,07 proc.). Trzecie miejsce należało tutaj do ID (0,38 proc.; wzrost o 76,64 proc. - największy w zestawieniu).

Natomiast w tej grupie straciła Discovery Historia - było to 19,64 proc.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.











