Discovery Media Polska triumfuje

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedażystacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego wPolsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynkui opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych wnajnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności iinnowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniuna potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomuobsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, coprzekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunkówwspółpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.

Discovery Media Polska pozostaje liderem w swojej branży od 2003roku. W 2006 r., w warunkach wzmożonej konkurencji i popytu, domsprzedaży stacji tematycznych jeszcze bardziej umocnił swojąpozycję na rynku.

- Discovery stawia jakość oraz zadowolenie klientów na pierwszymmiejscu. Discovery to jakość programów, jakość widowni, jakośćwspółpracy, ciekawe rozwiązania, to prawdziwy dynamizm w najlepszymwydaniu. Discovery Media Polska oferuje swoim klientom innowacyjnepodejście do sprzedaży kanałów tematycznych wraz ze zintegrowanymirozwiązaniami reklamowymi, jak również stałe monitorowanieoglądalności poszczególnych kanałów. Discovery Media Polskanieustannie się rozwija, udoskonala sposób działania oraz wzbogacaofertę - powiedziała Dorota Zurkowska-Bytner, Ad Sales Director CE,Discovery Networks Europe.

Discovery Media Polska zostało uznane za lidera na rynkusprzedaży stacji tematycznych w Polsce. Bogate doświadczenie, jakimdysponujemy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na tym rynkugwarantuje osiąganie dobrych wyników - powiedziała Katarzyna Kieli,VP, Country Manager CE, Discovery Networks Europe.

Discovery Media Polska jest marką stworzona w ramach DiscoveryPolska do prowadzenia sprzedaży czasu reklamowego kanałówtelewizyjnych. Discovery Media Polska prowadzi sprzedaż czasureklamowego Cartoon Network oraz stacji z własnego portfolio:Discovery Channel i Animal Planet.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska