Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy

W pierwszym kwartale br. liczba płacących użytkowników usług sVoD koncernu Discovery przekroczyła globalnie 15 milionów. Łączne przychody nadawcy wyniosły 2,792 mld dolarów, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy

Jak wynika z nowego raportu finansowego koncernu medialnego Discovery, w pierwszym kwartale br. odnotował 140 mln dolarów zysku, co oznacza spadek o 63 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zysk na akcję wyniósł 0,21 dol. Łączne przychody wyniosły 2,792 mld dolarów, o 4 proc. więcej w porównaniu z poprzednim kwartałem lub o 3 proc,  bez uwzględnienia różnic w kursach walut.

Wolne przepływy pieniężne Discovery w raportowanym okresie wyniosły 179 mln dolarów, co oznacza spadek o 22 proc. rok do roku.

Przychody z reklam w USA spadły o 4 proc. do 980 mln dol., a przychody z dystrybucji wzrosły o 12 proc. do 796 mln dol. Międzynarodowe przychody z reklamy wzrosły o 16 proc. rok do roku, do 435 mln dolarów.

grafika

Ponad 15 mln abonentów sVoD Discovery

Discovery miało na koniec pierwszych trzech miesięcy tego roku 15 milionów subskrybentów swoich usług SVoD, na czele z nowym serwisem streamingowym Discovery+. Usługa ta na koniec marca miała na świecie 13 mln użytkowników.

Globalny CEO Discovery, David Zaslav, przekazał inwestorom,  że "globalny rozwój Discovery+ rozpoczął się fantastycznie pod każdym względem". - Kluczowe wskaźniki, w tym przyrost abonentów, zaangażowanie klientów i ich utrzymanie, przekraczają nasze oczekiwania i wykazują tempo wzrostowe w drugim kwartale - skomentował Zaslav.

Cel koncernu na koniec drugiego kwartału oku to ponad 16 mln użytkowników sVoD.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-relacje-igrzyska-olimpijskie-tokio-2020-eurosport-kiedy ##

W pierwszym kwartale roku serwis discovery+ ruszył na Comcast Xfinity i Amazon Prime Video w USA i na telewizorach Samsung Smart TV i urządzeniach Amazon Fire TV w Wielkiej Brytanii i Irlandii. W omawianym okresie, Discovery zajęło pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych kanałów płatnej telewizji w Stanach Zjednoczonych w kluczowych grupach demograficznych.

- W dalszym ciągu rozszerzamy zasięg Discovery+, wprowadzając usługę ostatnio na Comcast Xfinity i Amazon Prime Video. Jednocześnie, nadal zwiększamy nasze ogólne zaangażowanie w pozyskiwanie widzów na wszystkich ekranach, czego ukoronowaniem jest kolejny kwartał z tytułem  najchętniej oglądanej płatnej telewizji w USA oraz nasz siódmy z rzędu kwartał wzrostu udziałów na arenie międzynarodowej - powiedział David Zaslav.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"