Discovery zmierzy łączną oglądalność ZIO 2018 na wszystkich ekranach i platformach

Discovery Networks International po raz pierwszy w historii zmierzy konsumpcję materiałów wideo w całej Europie i na wszystkich ekranach. Badanie o nazwie „New TV - Total Video” będzie przeprowadzane w trakcie trwania tegorocznych ZIO w Pjongczang. Obejmie ono oglądalność wideo, liczbę użytkowników oraz ich zaangażowanie.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Discovery zmierzy łączną oglądalność ZIO 2018 na wszystkich ekranach i platformach

Opracowana przez Discovery metodologia pomiaru zachowania konsumentów w całej Europie będzie się składała z 3 elementów, które wspólnie zobrazują „Total Video”.

Pierwszym z nich jest pomiar wideo, czyli łączna liczba obejrzanych materiałów wideo oraz łączny czas poświęcony na ich oglądanie wyrażony w godzinach na platformach należących do Discovery, w telewizji płatnej oraz na kanałach otwartych, w serwisach streamingowych, na platformach online, w mediach społecznościowych, aplikacjach, uzupełnione zagregowanymi wynikami oglądalności igrzysk na platformach partnerów z całej Europy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/igrzyska-pjongczang-2018-transmisje-w-trzech-dodatkowych-stacjach-eurosport ##

Drugim elementem są użytkownicy, czyli łączna liczba widzów na wszystkich platformach nadawcy, w tym telewizji płatnej, kanałów otwartych, serwisów streamingowych, platform online, mediów społecznościowych, aplikacji wraz z zagregowanymi wynikami oglądalności z całej Europy.

Trójkę elementów uzupełnia zaangażowanie - zagregowana liczba interakcji z treściami olimpijskimi (polubienia, udostępnienia, komentarze) na platformach Discovery w przestrzeni online oraz w mediach społecznościowych.

- We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim oraz Publicis Media udało nam się opracować nowe podejście do pomiaru konsumpcji mediów - przede wszystkim po to, aby jeszcze lepiej rozumieć zachowania widzów w wieloekranowej rzeczywistości - powiedział Jean-Briac Perrette, president i CEO Discovery Networks International. - Igrzyska olimpijskie to największe wydarzenie sportowe na świecie i jednocześnie fantastyczna możliwość do analizy trendów konsumenckich, tym bardziej, że Eurosport pokaże każdą chwilę olimpijskich zmagań na wszystkich dostępnych platformach - dodaje.

Przy projekcie Discovery współpracuje z zespołem Publicis Media Sport & Entertainment. Owocem tej współpracy jest nowe podejście, które pozwoli zebrać i przekalkulować unikalny zasięg bez dublowania użytkowników. Przeprowadzona zostanie także ankieta po zakończeniu igrzysk, która dostarczy odpowiedzi, w jaki sposób Europejczycy oglądają igrzyska na różnych platformach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zimowe-igrzyska-olimpijskie-w-tvp-plan-transmisji-ekspertem-adam-malysz ##

Stacje Eurosportu pokażą łącznie ponad 900 godzin transmisji na żywo z zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. Eurosport 1 będzie miał w każdym kraju charakter lokalny: na tym kanale pokazane zostaną olimpijskie starty wszystkich reprezentantów Polski oraz zmagania w najpopularniejszych dyscyplinach, takich jak skoki narciarskie czy biathlon, a także podsumowania i analizy ekspertów. Eurosport 2 pokaże z kolei inne popularne dyscypliny olimpijskie, na czele z hokejem na lodzie.

XXIII zimowe igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 odbędą się od 9 do 25 lutego. Kanały Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 będą dostępne przez cały czas trwania igrzysk.

Eurosport ma pełne prawa do transmisji igrzysk w Europie w latach 2018-2024 - poza Francją (w latach 2018-2020) i Federacją Rosyjską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"