Nowy serwis streamingowy Disneya ze sportem jesienią

Jimmy Pitaro, prezes kontrolowanego przez The Walt Disney Company nadawcy sportowego  ESPN, ogłosił, że jego nowa usługa streamingowa będzie nazywać się  po prostu ESPN. Platforma wystartuje w Stanach Zjednoczonych wczesną jesienią. Subskrybenci serwisu ESPN+ zostaną automatycznie przeniesieni do ESPN.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Nowy serwis streamingowy Disneya ze sportem jesienią
Kanał ESPN2

Jak informuje advanced-television.com, na początku ESPN zaoferuje dwa plany. Pełny pakiet ma kosztować 29,99 dol. miesięcznie, czyli blisko 113,50 zł. Możliwe będzie też wykupienie paczki z wybranymi rozgrywkami za 11,99 dol., czyli około 45,39 zł. Pojawią się również paczki obejmujące ESPN, Disney+ i Hulu. W dniu premiery będzie można zdecydować się na promocyjny dostęp do tych platform za 29,99 dol. przez pierwszy rok.

Kanały linearne nie zostaną zlikwidowane

Choć Disney w ostatnich latach zlikwidował ponad 100 kanałów linearnych na całym świecie, to uruchomienie nowej usługi ESPN nie oznacza zamknięcia sportowych stacji tego nadawcy w USA. ESPN, ESPN2, ESPNU, SECN, ACCN, ESPNEWS, ESPN Deportes – oprócz ESPN na ABC, ESPN+, ESPN3, SECN+ i ACCNX będą dalej nadawane za pośrednictwem tradycyjnych operatorów i nowej platformy ESPN.

grafika

Nasze proste podejście do nazwy i cen pomoże fanom przebić się przez gąszcz subskrypcji i zapewni im atrakcyjne opcje dostępu do wszystkich naszych treści w ulepszonej aplikacji ESPN. Będzie to najlepsze miejsce do oglądania transmisji sportowych z wieloma spersonalizowanymi pod konkretnego użytkownika funkcjami – powiedział Pitaro.

W portfolio praw ESPN znajdą się: NFL, NBA, NHL, MLB, WNBA, UFC, UFL, SEC, ACC, Big 12, College Football Playoff. W ofercie nie zabraknie też rozgrywek La Ligi, Bundesligi, Australian Open, US Open, Wimbledonu, The Masters, PGA Tour. Poza transmisjami sportowymi, w ofercie znajdą się też filmy i seriale dokumentalne poświęcone sportowi.

grafika

Doszliśmy do wniosku, że na stale zmieniającym się rynku najlepiej będzie sprostać ewoluującym wymaganiom fanów sportu, koncentrując się na istniejących produktach i kanałach dystrybucji – poinformowali nadawcy zaangażowani w prace nad nową platformą. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku