Disney+ z nową promocją. 6,99 zł za pierwszy miesiąc korzystania z serwisu

Z okazji Disney+ Day, przypadającego w czwartek 8 września, platforma Disney+ wprowadzi możliwość zakupu subskrypcji w specjalnej ofercie promocyjnej. Od godz. 6.00 w dniu 8 września do godz. 8:59 w dniu 20 września nowi i powracający subskrybenci będą mogli korzystać przez pierwszy miesiąc z Disney+ w cenie 6,99 zł.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Disney+ z nową promocją. 6,99 zł za pierwszy miesiąc korzystania z serwisu

Standardowa cena miesięcznego dostępu do Disney+ to 28,99 zł. Przed startem serwisu polscy użytkownicy mogli kupić roczną subskrypcję platformy z 20-procentową zniżką. Od tego czasu promocji nie było, a serwis nie oferuje też darmowego okresu próbnego.

Disney+ zdecydował się na promocję, w okresie, gdy inni gracze wprowadzają raczej stałe podwyżki - niedawno ceny podniosły serwisy Player i Canal+ Online, a podwyżkę na marzec zapowiedział Viaplay.

Podczas Disney+ Day odbywają się globalne premiery produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata „Gwiezdnych wojen”, National Geographic i te występujące pod marką Star.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/disney-plus-polska-premiera-reakcje-cena-promocja-na-ilu-urzadzeniach-jednoczesnie-bedzie-mozna-ogladac-biblioteka-obslugiwane-urzadzenia,7169845447084161a ##

Disney+ Day - lista nowości

8 września w serwisie Disney+ pojawią się takie tytuły jak:

”Thor: Miłość i grom” - film“Mike” - serial“Pinokio” - film“Sezon ślubny” - serial“Auta w trasie” - serial“Tierra Incógnita”“Welcome to the Club” (film krótkometrażowy z serii “Simpsonowie”)“Za kulisami filmu Thor: Miłość i grom" “Obi-Wan Kenobi: Powrót Rycerza Jedi” - film dokumentalny“Dorastanie” - serial dokumentalny“Bertie Gregory odkrywa świat” - serial dokumentalny

Disney+ Day jest też wprowadzeniem do D23 Expo, wydarzenia, odbywającego się 9-11 września w Anaheim. 

Serwis Disney+ ruszył w Polsce 14 czerwca br. W ofercie jest ponad 800 filmów i 1800 seriali.

Firma nie ujawnia, ilu klientów platforma ma w naszym kraju. Z danych Mediapanelu wynika, że  platformę odwiedziło w lipcu br. 4,22 mln internautów, miał on 14,21 proc. zasięgu, a przeciętny czas korzystania wyniósł 3 godziny, 36 minut i 27 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online