"Czas, by być razem" w świątecznej reklamie Disneya

Disney przedstawił reklamę świąteczną pod tytułem „Prezent”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Czas, by być razem" w świątecznej reklamie Disneya

„Prezent” to poruszająca opowieść o byciu razem. W tym roku przygotowania do świąt przerywa przyjście na świat nowego członka rodziny. Animowana reklama to trzeci i finałowy rozdział serii „Czas, by być razem”.

Gdy wokół wszystko się zmienia, Elli próbuje dostosować się do nowej sytuacji. W centrum opowieści jest ukochana przytulanka – Miki święcący w ciemności. Zabawka łączy przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Tak jak kiedyś jej starszy brat Max, tak teraz Ella decyduje się podarować pluszowego Mikiego noworodkowi przy pierwszym spotkaniu i tak powitać go w gronie rodziny.

Spot „Prezent” to finałowa odsłona kampanii Disneya „Czas, by być razem” – trylogii animowanych reklam świątecznych. Premiera odbyła się w środę, 2 listopada 2022 w kanałach społecznościowych i telewizyjnych Disneya, jednocześnie w 46 krajach Europy, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Afryki i Azji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odbierac-sweet-tv-cena-pakiety-disney-channel-fox-comedy-za-ile ##

Ewa Ekwa śpiewa w polskiej wersji świątecznej reklamy Disneya

W polskiej wersji językowej utwór w tle klipu „Nie tylko to” śpiewa Ewa Ekwa -  wokalistka, autorka tekstów i prezenterka znana z anteny Radia Kampus. Autorami piosenki (w oryginale „A Little More”) są Parkwild, Sofia Quinn i Rose. Polski test napisał Michał Wojnarowski.

- Przez ostatnie trzy lata miliony widzów zobaczyło jak bohaterowie serii „Czas, by być razem” tworzą rodzinne wspomnienia i budują więzi. Chcieliśmy stworzyć rodzinę, z którą utożsamią się widzowie na całym świecie. Jesteśmy wdzięczni za ciepłe reakcje na naszą kampanię świąteczną i mamy nadzieję, że wszystkim spodoba się pełny ciepła finałowy rozdział tej historii - mówi Sarah Fox, VP marketing & comms, Disney Consumer Products EMEA.

„Prezent” wyprodukował zespół kreatywny Disney Consumer Products, Gaming & Publishing pod kierownictwem Angeli Affinity, director of brand marketing and creative, we współpracy ze studiem Flux Animation Studios z Nowej Zelandii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+