Disney+ pokazał zwiastun kolejnego serialu ze świata „Gwiezdnych wojen”

Lucasfilm wypuścił nowy zwiastun serialu „Gwiezdne wojny: Załoga rozbitków”, który opowiada historię grupy dzieciaków zagubionych w bezmiarze galaktyki. Produkcja przypomina kultowe „Goonies”.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Disney+ pokazał zwiastun kolejnego serialu ze świata „Gwiezdnych wojen”
„Gwiezdne wojny: Załoga rozbitków”, Disney+

Serial „Gwiezdne wojny: Załoga rozbitków” będzie opierać się na humorze i niewinności swoich dziecięcych bohaterów. Jude Law występuje w roli Jod Na Nawooda, ale nie wiadomo na pewno, czy postać ta okaże się przyjacielem, czy wrogiem grupy głównych bohaterów.

W ubiegłym roku w grudniu materiał filmowy z produkcji pokazywany wyłącznie amerykańskim fanom podczas konwentu Star Wars Celebration 2023 w Kalifornii, uwypuklił charakter postaci granej przez Jude’a Lawa jako wrażliwego na Moc, co oznacza, że będzie to Jedi.

Serial jest promowany jako przyjazna rodzinie i skierowana do dzieci opowieść przypominająca „The Goonies”. Podczas kwietniowych obchodów Star Wars Celebration 2023 prezes Lucasfilm Kathleen Kennedy określiła serial jako „galaktyczną wersję klasycznych filmów przygodowych Amblin z lat 80. o dojrzewaniu”.

Gdy Jude Law został zapytany o swoją postać, sugerował, że zagra kogoś podobnego do Obi-Wana Kenobiego czy Hana Solo. Law powiedział, że szaty Jedi i Moc sprawiają, że jego postać przypomina Kenobiego i że chciał tchnąć w tę postać także część naturalnego uroku Hana Solo. „Chciałem oddać humor i sardoniczną naturę Solo” – powiedział Law.

„Gwiezdne wojny: Załoga rozbitów” to jedynie kolejny krok w tym, co Lucasfilm zaplanował dla uniwersum Gwiezdnych Wojen na najbliższe kilka lat.

Producentami wykonawczymi są Jon Favreau i Dave Filoni. Premiera serialu odbędzie się 3 grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia