PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tuż przed pandemią polski rynek reklamy internetowej urósł o 4,2 proc. Spadek w ogłoszeniach, mocno w górę SEM
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile
Widoczność reklam display w Polsce spadła w pierwszym kwartale br. poniżej 50 proc.
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix
Nowe standardy reklam wideo w internecie. "Zmiany dla znaczącej części rynku"
Nowe standardy reklam wideo w internecie. "Zmiany dla znaczącej części rynku"
W Polsce spada widoczność reklam display, a rośnie widoczność reklam wideo (raport)
Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM
Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile’u
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile’u
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Google i Facebook zbierają ponad połowę przychodów
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Google i Facebook zbierają ponad połowę przychodów
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
48 mld euro na reklamę cyfrową w Europie. „Tradycyjne media się digitalizują, wydatki będą rosnąć”
48 mld euro na reklamę cyfrową w Europie. „Tradycyjne media się digitalizują, wydatki będą rosnąć”
Widoczność reklam display w polskim internecie nieznacznie rośnie, a formatów wideo maleje
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.
52 proc. reklam w polskim internecie emitowane w polu widzenia użytkowników, najlepiej widoczne wideo
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
17 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce. Mobile i social media mocniej w górę niż wideo i display
17 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce. Mobile i social media mocniej w górę niż wideo i display
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile’u i social media
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile’u i social media
Spotify wprowadza reklamy display mające być lepiej widoczne
Reklama display w 2016 r. po raz pierwszy pokona wyszukiwarki, w górę wideo
17 proc. więcej na reklamy w polskim internecie, dominują display i SEM
2,9-3,5 mld zł na reklamy internetowe w Polsce, najszybciej rosną mobile, social media i wideo
Od kodów rabatowych do content marketingu - jak wspierać sprzedaż wielokanałową w internecie
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile’u
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile’u
2,6 mld zł na reklamy internetowe. Mocno w górę mobile, wideo i social media - w dół e-mailingi
2,6 mld zł na reklamy internetowe. Mocno w górę mobile, wideo i social media - w dół e-mailingi