Kampania ma przekonywać, że także na emeryturze można żyć pełnią życia i realizować swoje marzenia, przy czym warto wcześniej zacząć inwestować, żeby zabezpieczyć finansowo swoją przyszłość.
Bohaterami akcji są starsze osoby znane z realizowania swoich pasji: podróżnik Aleksander Doba oraz Wirginia Szmyt, didżejka znana jako DJ Wika. NN Investment Partners TFI zamierza podjąć współpracę z kolejnymi popularnymi seniorami, na razie nie ujawnia ich nazwisk.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dj-wika-reklamuje-czekolade-terravita-energia-ktora-cie-nie-zatrzyma ##
- Szukaliśmy sposobu na przekonanie młodych ludzi do oszczędzania na emeryturę. Milenialsi to ciekawa, ale zarazem wymagająca grupa. Nie są materialistami, nie zbierają pieniędzy dla samego faktu ich posiadania. Dla tych ludzi znacznie ważniejsze są doświadczenia i jak nikt inny doceniają prostotę, transparentność, autentyzm i szczerość - opisuje założenia kampanii Magdalena Markowska, dyrektor marketingu i komunikacji w NN Investment Partners TFI. - Chcieliśmy opowiedzieć im o przyszłości i o pieniądzach w zupełnie inny sposób, tj. przez pryzmat ich współczesnego życia. A z badań wynika, że grupa ta wcale nie chce zmieniać swojego stylu życia, bo jest im z nim bardzo dobrze - dodaje.

Akcja reklamowa jest realizowana w internecie: obejmuje spot z udziałem Aleksandra Doby, aktywności na Facebooku, Instagramie i YouTube, reklamy display oraz stronę zostansoba.pl.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Walk Creative, a za obsługę mediową - agencja iProspect.











