Dla marketerów obecność w mediach społecznościowych ważniejsza od reklam

Działający w obszarze mediów społecznościowych marketerzy są zdania, że od umieszczania reklam ważniejsza jest sama w nich obecność.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego w lipcu tego roku przez firmy Microsoft Advertising i Advertiser Perceptions wśród marketerów z sześciu państw wynika, że 74 proc. z nich postrzega obecność na Facebooku jako bardzo ważną, ale tylko 57 proc. to samo powiedziało o reklamowaniu się w portalu społecznościowym.

Także w przypadku Twittera ważniejsza okazała się sama obecność (47 proc. wskazań) niż umieszczanie reklam na stronach popularnego mikrobloga (42 proc.).

grafika

48 proc. budżetów jakie mają marketerzy na działalność w mediach społecznościowych jest wykorzystywana do przyciągania nowych fanów do stron na Facebooku i Twitterze. Kolejne 39 proc. środków ma na celu utrzymanie zaangażowania użytkowników w tych serwisach.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów