Bohaterem kampanii jest Hubert Husky, czyli sympatyczny pracownik firmy, która zupełnie nie odpowiada jego pozytywnej energii. W jego pracy panuje dość ponura atmosfera. Na szczęście z pomocą sympatycznych brand heroes Hubertowi udaje się wytropić miejsce, gdzie od wejścia czuć dobrą karmę.
W ten sposób kampania metaforycznie prezentuje temat atmosfery w miejscu pracy. To właśnie atmosfera, jak wynika z badań Pracuj.pl, staje się aktualnie najważniejszą pozapłacową motywacją do zawodowej zmiany dla coraz większej grupy pracowników.
W ramach kampanii powstał spot główny 30" wraz ze skrótami montażowymi oraz dodatkowe spoty 6". Działania uzupełnia kampania outdoorowa, kampania display oraz działania w social mediach. Za reżyserię spotów odpowiada Sebastian Pańczyk.
– W naszej kampanii pokazujemy, że w pracy liczy się nie tylko stanowisko, ale też dobra atmosfera. Chcemy nie tylko inspirować do zmiany zawodowej, ale również pokazać, że szukanie pracy może być procesem uporządkowanym. Dlatego prezentujemy konkretne narzędzia Pracuj.pl, które wspierają osoby szukające pracy na każdym etapie rekrutacji. Chcemy, by każdy – tak jak bohater naszych spotów, Hubert – mógł znaleźć miejsce, w którym poczuje się dobrze – mówi Anita Głowacka, specjalistka ds. promocji marki w Pracuj.pl.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, wszystkie materiały zostały wyprodukowane przez Platige Image i udźwiękowione przez Soundly. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Działania w social mediach wspiera Agencja Nie Do Ogarnięcia.










