„Dobre Rady”, „Kobieta i Życie” i „Przepisy Czytelników” na czele miesięczników (top 112)

W październiku 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników należała do „Dobrych Rad”, które wyprzedziły „Przepisy Czytelników”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 112 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Dobre Rady”, „Kobieta i Życie” i „Przepisy Czytelników” na czele miesięczników (top 112)

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w październiku 2014 roku wyniosła 349 235 egz. W porównaniu do października 2013 roku zwiększyła się ona o 1,11 proc. Wówczas magazyn ten był drugi.

Z piątego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 315 340 egz., po wzroście o 2,59 proc. - największym w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Ostatnią pozycję na podium zajął kulinarny magazyn „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press), który rok wcześniej był liderem. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się o 15,24 proc. do 299 945 egz.

Z szóstej na czwartą lokatę awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik sprzedażowy tego pisma jednak zmniejszył się o 3,38 proc. do 294 298 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda), który rok wcześniej był trzeci. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 274 095 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 18,32 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - zajął miejsce ósme. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 225 901 egz., po spadku o 3,27 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia pięć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazły się dwa pisma luksusowe.

W zestawieniu ujęto miesięczniki o niebranżowym charakterze.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele