Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 318 800 egz. W porównaniu do maja 2014 roku zmniejszyła się ona o 13,14 proc.
Drugie miejsce zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 294 115 egz., po spadku o 13,05 proc.
Na ostatnią pozycję podium z drugiej spadł zaś „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,42 proc. do 292 856 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek, wynoszący 22,27 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 219 172 egz.Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 1,72 proc. do 139 361 egz.

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. jedynym wzrostem sprzedaży ogółem, pochwalić się mogła „Claudia” (Grupa Burda) - było to 6,56 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 20,57 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











