Rebranding marek Wawel trwa od połowy września br. Firma wdraża nową strategię komunikacji, w ramach której wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanie dla poszczególnych subbrandów. W pierwszej odsłonie promowane były Mieszanka Krakowska oraz Fresh & Fruity.
Kampania telewizyjna submarek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki - opiera się na idei kreatywnej „Dobre wiadomości” i haśle „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Spot pokazuje, że drobne gesty jak zjedzenie słodyczy marki może każdemu poprawiać samopoczucie.
- Spot Malaga, Tiki Taki i Kasztanki nawiązuje do radia, osadzając w głównej roli prezenterkę radiową, która szerzy ideę dobrych wiadomości - komentuje Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.
Reżyserem spotu jest australijski reżyser Sebastien Guy. Kampania widoczna będzie w głównych stacjach telewizyjnych, obejmie także działania digital, public relations oraz reklamy prasowe.

Na outdoorze promowane są natomiast czekolady Wawel w pięciu smakach.
Za opracowanie strategii komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję spotów Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words, a za zakup mediów dom mediowy METs.











