Dobry 2004 rok Euro RSCG Worldwide

Euro RSCG Worldwide w rankingowej czołówce pod względem pozyskanych budżetów globalnych Klientów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa Euro RSCG Worldwide należąca do holdingu Havas zajęła drugie miejsce w rankingu Advertising Age pod względem wysokości pozyskanych w 2004 roku budżetów globalnych Klientów, wśród których znaleźli się Klienci farmaceutyczni tacy jak: GlaxoSmithKline, Sanofi-Aventis, Novartis. Budżet pozyskanych Klientów wynosi 370. 5 mln dolarów.

Euro RSCG Worldwide, to wiodąca agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, posiada 233 biura w 75 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej oraz Azji i Pacyfiku. Euro RSCG świadczy usługi z zakresu reklamy, marketingu, komunikacji korporacyjnej oraz interaktywnych rozwiązań dla klientów o zasięgu globalnym, regionalnym i lokalnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą