Nowy spot reklamowy wspiera największą w tym roku akcję promocyjną marki, o tym samym tytule, która odbywa się w sezonie letnim.
30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak TVP1, TV2, TVP3, Polsat, Polsat Sport, TVN, TV4 i TVN7.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group.
Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film.
Animację przygotowało Studio Alien FX.
MetrykaHasło reklamowe: „DOBRY HARNAŚ MILION PIW ROZDAJE”
Klient: Carlsberg Polska
Agencja: Red8 Communications Group
Branża: Piwo
Typ kampanii: TV, promocyjna
Termin: od 18 czerwca
Grupa docelowa: 20-45 lat; wykształcenie zawodowe, maksymalnie średnie
Dom mediowy: Media Direction OMD

Dom produkcyjny: Propeller Film
Manager projektu: Michał Wasielewski
Art director: Tomasz Karelus
Copywriter: Marcin Jagnus
Account: Adam Niesłuchowski
Scenariusz: Marcin Jagnus / Tomasz Karelus
Reżyseria: Tomasz Karelus
Zdjęcia: Bartosz Prokopowicz
Montaż / Animacja 3D: AlienFX
Muzyka: Jerzy „Duduś” Matuszkiewicz
Aranżacja: Marek „Maro” Nowak











