„Dobry i szybki” - Chuck Norris w kampanii kredytu w BZ WBK (wideo)

Rusza kampania BZ WBK z udziałem Chucka Norrisa reklamująca kredyt gotówkowy. Akcję, której pierwszy etap zaplanowano do 22 marca, przygotowały firmy Mather Communications, RedWorks, Lemon Sky i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Chuck Norris w kampanii kredytu gotówkowego w BZ WBK ma podkreślać szybkość i profesjonalizm banku w udzielaniu takiej pożyczki. - W przeprowadzonym przez nas badaniu preferencji klientów ponad 40 proc. osób spłacających kredyt gotówkowy wskazało szybkość jego otrzymania jako najważniejszą cechę dobrego produktu. Dlatego decyzja o udzieleniu kredytu gotówkowego przez nasz bank podejmowana jest w zaledwie 10 minut - uzasadnia Łukasz Molenda, dyrektor BZ WBK ds. kredytów dla ludności.

W kampanii Chuck Norris występuje w stroju znanym z serialu „Strażnik Teksasu”. Reklamy są oparte na dowcipach krążących od kilku lat o aktorze. Przedstawiciele BZ WBK uzasadniają, że wybrali Norrisa do tej akcji ze względu na jego bardzo dużą rozpoznawalność wśród Polaków ze wszystkich grup wiekowych. - Chuck Norris w Polsce jest postacią kultową, wzbudzającą sympatię i łączącą pokolenia, ikoną pop kultury. Jego osoba daje ogromny potencjał komunikacyjny - przekonuje Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK.

>>> Chuck Norris reklamuje kredyt gotówkowy w BZ WBK (foto) W pierwszym etapie kampanii - zaplanowanym do 22 marca - będą wykorzystywane trzy reklamy z Norrisem. Aktor będzie też występował w krótkich spotach emitowanych przy transmisjach i programach piłkarskich sponsorowanych przez BZ WBK.

Kampania w weekend rozpoczęła się już w oddziałach banku, a obecnie rusza w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie, radiu, prasie, kinach oraz na outdoorze. W telewizji reklamy będą emitowane od piątku, a w czwartek Chuck Norris na jeden dzień przejmie polską wersję YouTube’a. W ramach akcji pojawiły się też materiały POS z Norrisem reklamujące kredyt dla firm w BZ WBK.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, natomiast spoty z Norrisem wyreżyserował Kjetil Njoten, a wyprodukował dom produkcyjny RedWorks. Za kreację i realizację działań w mediach społecznościowych odpowiada agencja Lemon Sky, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów