'Dobry plan dla Szczecina'

Zapraszać do Polski można w sposób niekonwencjonalny, o czym przekonuje przykład polskiego przewoźnika promowego Unity Line.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Firma zaproponowała mieszkańcom Szwecji cykl insertów o dużej wartości użytkowej.

W ostatni weekend listopada w szwedzkiej prasie pojawił się pierwszy z trzech nietypowych dodatków. Duży, rozkładany insert z planem miasta Szczecina został przygotowany przez agencję reklamową Oskar Wegner na zlecenie przewoźnika promowego, firmy Unity Line. Dodatek nosi tytuł „Po zdrowie i urodę do Szczecina” i prezentuje szereg ofert z branży medycznej i kosmetycznej dostępnych w Szczecinie i północno-zachodniej Polsce.

Istotą pomysłu jest to, iż na planie Szczecina zaznaczone są lokalizacje kilkudziesięciu wybranych punktów usługowych: klinik dentystycznych, gabinetów odnowy biologicznej, salonów optycznych, itp. Obok podane są przykładowe ceny zabiegów i usług oferowanych przez te firmy. Dzięki temu potencjalny szwedzki czytelnik od razu zyskuje wyobrażenie korzyści, jakie może osiągnąć przyjeżdżając do Polski. Jeśli bowiem ktoś w Szwecji myśli o krótkiej podróży dla zdrowia i urody, to lepiej trafić nie może.Do Polski przyjeżdżają obecnie mieszkańcy całej Unii Europejskiej, aby skorzystać z usług medycznych, uzdrowiskowych, SPA. Nasze kliniki i salony piękności są profesjonalnie wyposażone, a personel przygotowany do obsługi zagranicznego klienta świadczy usługi na najwyższym poziomie. Jednak najważniejsze jest to, że ceny za te usługi są w Polsce wciąż o wiele niższe od średniej europejskiej - czytamy  w komunikacie.

Aby ułatwić podjęcie decyzji o podróży do Polski, emisji insertu towarzyszy specjalnie stworzona strona internetowa. Szwedzkojęzyczna witryna www.szczecin.unityline.se szerzej opisuje ofertę szczecińskich usługodawców z branży zdrowie i uroda, podaje szereg praktycznych, przydatnych turyście informacji o Polsce i Szczecinie oraz prezentuje pakiety turystyczne z oferty Unity Line.

Emisja dodatku „Po zdrowie i urodę do Szczecina” została wsparta ogłoszeniami prasowymi, które zapowiadały dołączenie mapy do gazety w kolejnym dniu. W miesięcznych odstępach ukażą się dwa kolejne inserty – tym razem tematem będą „Zakupy” oraz „Rozrywka”.

Pierwsza edycja została dodana do dwóch największych dzienników wydawanych w regionie Malmö i Göteborgu. Daje to szansę na dotarcie do prawie miliona osób zamieszkujących najbardziej zaludnione tereny południowo-zachodniej Szwecji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu