Dobry Tydzień

„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży w styczniu, „Dobry Tydzień” zyskał najwięcej

Wzrosła sprzedaż tygodników plotkarskich w 2016 roku. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”

„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

Tylko „Dobry Tydzień” kończy 2015 rok na plusie. „Życie na Gorąco” najbardziej w dół

Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry

Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry

„Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie

„Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie

„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni

„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni

„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI