„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

W I kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2016 roku względem I kwartału 2015 roku zmalała o 4,43 proc. i wyniosła 549 020 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,05 proc. do 326 470 egz.

Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 240 708 egz., po wzroście o 4 proc.

Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 15,77 proc. do 182 847 egz.

 

W marcu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 521 545 egz., po spadku w porównaniu do marca 2015 roku o 5,51 proc. - największym w zestawieniu.Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (311 289 egz.; w dół o 0,91 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 040 egz.; do góry o 4,82 proc.).W tym ujęciu „Dobry Tydzień” awansował z szóstej na piątą lokatę z wynikiem 179 885 egz. Jego wynik również i tutaj zwiększył się najbardziej w zestawieniu - było to 19,74 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji