Tylko „Dobry Tydzień” kończy 2015 rok na plusie. „Życie na Gorąco” najbardziej w dół

W 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”, który jako jedyny odnotował wzrost.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w 2015 roku względem 2014 roku zmalała o 5,76 proc. i wyniosła 555 389 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,17 proc. do 310 834 egz. Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego średni wynik sprzedażowy w 2014 roku uplasował się na poziomie 219 832 egz., po spadku o 4,60 proc.

Ostatnią pozycję zajął magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer). W ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 165 341 egz., po wzroście o 1,57 proc. - jedynym w zestawieniu. Dane za 2014 rok dotyczą jednak tylko okresu od października do grudnia, bo tytuł wszedł na rynek 27 października 2014 roku.

W grudniu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 502 608 egz., po spadku w porównaniu do grudnia 2014 roku o 9,30 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (290 734 egz.; w dół o 1,97 proc.), a trzecie - do „Rewii” (214 835 egz.; do góry o 2,18 proc.).

W tym ujęciu „Dobry Tydzień” awansował z szóstej na piątą lokatę ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 177 738 egz. Jego wynik zwiększył się tutaj najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,83 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela