„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na przedostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2015 roku względem stycznia 2014 roku zmalała o 7,04 proc. i wyniosła 580 725 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,66 proc. do 327 134 egz.Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 234 485 egz., po spadku o 1,48 proc.Przedostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W styczniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 178 113 egz.Magazyn ten zepchnął na ostatnie miejsce tygodnik „Na Żywo”, którego wynik sprzedażowy spadł o 1,31 proc. do 177 274 egz.„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).

W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 12,07 proc., pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”.Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Świat & Ludzie” - było to 7,76 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"