Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2015 roku względem kwietnia 2014 roku zmalała o 4,95 proc. i wyniosła 548 000 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,41 proc. do 305 515 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 142 egz., po wzroście o 0,32 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 9,55 proc. do 193 140 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W kwietniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 142 547 egz.
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 4,95 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 5,11 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











