'Documentny outsourcing'

Pierwsza kampania reklamowa firmy ArchiDoc świadczącej usługi kompleksowego zarządzania dokumentami.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

ArchiDoc z początkiem kwietnia b.r. rozpocznie kampanię reklamową – pierwszą tak szeroką kampanię, realizowaną przez firmę tego sektora rynkowego. Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Documetny outsourcing”, będą skoncentrowane na sektorach bankowym, finansowym i ubezpieczeń. Kampania obejmie prasę gospodarczą oraz Internet i potrwa dwa miesiące.

          

Kampania „Documentny outsourcing” ma na celu budowę wizerunku ArchiDoc jako lidera rynku zarządzania dokumentami a zarazem jedynej firmy, która świadczy pełne usługi w tym zakresie. „Działania reklamowe to kolejny etap w procesie re-brandingu naszej firmy”, mówi Anna Zawadzka, Marketing Manager ArchiDoc. „Po zmianie nazwy z Archiwa Śląskie na ArchiDoc, pragniemy zaznajomić rynek z naszą nową identyfikacją wizualną oraz rozpocząć budowę wizerunku firmy jako nowoczesnej, elastycznej, dynamicznie rozwijającej się i świadczącej usługi w oparciu o najnowocześniejsze technologie dostępne na polskim rynku”.

Kolejnym celem działań reklamowych jest stworzenie świadomości marki ArchiDoc wśród osób poszukujących rozwiązań z dziedziny outsourcingu, archiwizacji danych i obiegu dokumentów. Grupą docelową kampanii są prezesi, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy administracyjni dyrektorzy IT z największych przedsiębiorstw działających na polskim rynku, które obsługują klienta masowego i generują dużą ilość dokumentów. Działania reklamowe będą koncentrowały się głównie na sektorach bankowości, finansów i ubezpieczeń.

Kampania będzie prowadzona w kwietniu i maju b.r. Obejmie prasę gospodarczą – dzienniki (Gazeta Prawna, Puls Biznesu), tygodniki (Gazeta Bankowa, Gazeta Finansowa) oraz miesięczniki (Forbes). Reklamy pojawią się także w prasie specjalistycznej – tytułach Computerworld, Outsourcing Magazine i MSI. Równolegle będzie prowadzona kampania internetowa – kampania banerowa w portalach businessowych, branżowych serwisach bankowych i ubezpieczeniowych (m.in. bankier.pl, expander.pl, money.pl, banki.pl) oraz stronach internetowych prasy gospodarczej (pb.pl, rp.pl), działania z zakresu web positioning dla strony www firmy oraz boksy sponsorowane dla wybranych słów.

Kreacje kampanii przygotowała Hanna Bartosik z agencji Fresh Media. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+