Działania w ramach kampanii „Dodaj do ulubionych” potrwają do końca roku. Śmietanka promowana będzie w spotach telewizyjnych największych stacji ogólnopolskich, na nośnikach zewnętrznych, za pomocą działań displayowych oraz cyfrowych w szerokim zakresie.
Śmietanka Łaciata z kampanią do końca roku
Wśród zaplanowanych aktywności jest również współpraca ze znanymi influencerami i blogerami kulinarnymi, którzy proponować będą nowe przepisy na dania z wykorzystaniem śmietanki Łaciatej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/smietanki-laciate-12-i-18 ##
W maju wystartuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla konsumentów. Informacje o jego szczegółach pojawią się niebawem w mediach, a także na opakowaniach śmietanek. Całość działań zakończy się w grudniu 2021 roku.
Obsługą reklamową marki Łaciate zajmują się Leo Burnett i dom mediowy Wavemaker.












