'Dołącz do książkowych pożeraczy'

Wraz z końcem kwietnia agencja Great Open House rozpoczęła dwie akcje promocyjne produktów marki Rama.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwsza zatytułowana „Dołącz do książkowych pożeraczy”, zakłada animację sprzedaży, która jest ekskluzywną częścią dużej akcji wszystkich produktów tej marki, połączoną z wydawaniem książkowych gratisów. Klient za zakup trzech produktów otrzymuje książkę z kolekcji Ramy, polecaną przez Fundację Cała Polska Czyta Dzieciom. Głównym celem akcji jest przede wszystkim wzrost sprzedaży Ramy w okresie intensywnego wsparcia w sieciach i telewizji, oraz komunikacja promocji konsumenckiej „Rama – dołącz do książkowych pożeraczy”.

Druga natomiast jest akcją degustacyjną nowego smaku Ramy - Rama Creme Bonjour Jogurt, a jej celem jest promowanie nowego oraz pozostałych smaków Ramy Creme Bonjour. „Obie akcje związane są ze sobą jednym kluczem. Łączy je informowanie konsumentów o akcji „Dołącz do książkowych pożeraczy”, dzięki której liczymy przede wszystkim na wzrost sprzedaży produktów marki Rama, ale również wzrost czytelnictwa w Polsce” – mówi Anna Józefowska, Junior Account Executive w Great Open House.

Obie akcje mają zasięg ogólnopolski i potrwają do końca czerwca.

Za przeprowadzenie obu akcji odpowiada agencja Great Open House, wchodząca w skład Grupy Great.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu