Dolce&Gabbana powierza globalny budżet mediowy Havas Media Group

Havas Media Group wygrała przetarg luksusowej marki Dolce&Gabbana na globalną obsługę mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Luksusowa marka Dolce&Gabbana wybrała Havas Media Group do globalnej obsługi mediowej. Przetarg koordynowała firma Ebiquity Italy.

Wartość budżetu D&G nie została ujawniona. Współpraca z Havas Media Group ma charakter globalny i obejmuje /strategię mediową, planowanie, koordynację i aktywację cyfrową dla ponad 20 rynków, na których działa firma, w tym w USA, Włoszech, Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.

W przypadku głównych rynków europejskich, Havas Media Group będzie obsługiwał działalność za pośrednictwem scentralizowanego zespołu w biurach Havas Media Group we Włoszech.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dolce-gabbana-nft-token ##

Dotychczas obsługą mediową D&G zajmował się Carat (Dentsu International).

W ostatniej fazie przetargu Havas pokonał MediaCom (GroupM/WPP). Inne agencje, które brały w nim udział to Mindshare (GroupM/!PP), OMD i Starcom (Publicis Groupe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele