– Dołączenie Dominika to ważny krok dla Lifetube i potwierdzenie, że konsekwentnie rozwijamy się w stronę wykorzystywania technologii i danych do zwiększania efektywności influencer marketingu. Jego praktyka w dziedzinie komunikacji performance i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań pozwala nam jeszcze skuteczniej łączyć świat rozwiązań nastawionych na efekty z twórcami i dostarczać partnerom biznesowym mierzalne rezultaty – przekazał mediom Marcin Jeziorski, prezes Lifetube.
Czytaj także: "Dzień Wiedźmina" na lotnisku Chopina
Transfer do Lifetube
Dominik Wałęga zaczynał karierę w Publicis Groupe, gdzie przez ponad 16 lat odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji w obszarze SEM i SEO. Następnie pełnił funkcję chief digital officer w Havas Media Group Poland.
Jest twórcą innowacyjnych rozwiązań martech, takich jak voicebot Lydia oraz platforma Persometrics oparta na danych third-party. Oba projekty zostały docenione w branży, zdobywając m.in. dwa razy SAR Innovation Golden Award, Golden Arrow oraz MixAwards.













