Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem

Agora zmieniła strukturę działania swojego zespołu Doradztwa Mediowego. Spółka wydzieliła pięć kluczowych regionów Polski i przydzieliła tam zespoły, które mają pracować bezpośrednio z reklamodawcami. - Przy okazji reorganizacji nikt nie stracił pracy, tworzymy sześć nowych etatów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem

Zespół Doradztwa Mediowego pracuje dla Grupy Radiowej Agory, tworząc dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe. Jesienią br. spółka zmodyfikowała pracę zespołu: podzieliła Polskę na pięć regionów i przydzieliła tam doradców oraz managerów, pracujących bezpośrednio z reklamodawcami. - To usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej. Spółka nikogo nie zwolniła w ramach tej reorganizacji, do końca roku stworzymy w ramach tego zespołu sześć nowych etatów - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.

Pięć kluczowych regionów

Nowe regiony obejmują miasta: Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów i Częstochowę (region nr I), Warszawę, Kielce i Lublin (region II), Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole (region nr III), Łódź, Poznań, Szczecin (region IV) oraz Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz (Regin nr V). Każdy z tych obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami.

- Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. To istotne zwłaszcza przy tak bogatym portfolio mediów i produktów, jakie obecnie ma Doradztwo Mediowe - informuje Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.

Zespół Doradztwa Mediowego ma mieć teraz stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju i możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta. - Nasza oferta łączy w sobie wiele mediów i produktów. Od lat docieramy z nią do klientów lokalnych, ponadregionalnych i ogólnopolskich, jesteśmy jedyną grupą, która może zaoferować miks radia, kina, internetu oraz instore radia. A wszystko to w kontakcie z jednym doradcą i bez dodatkowych kosztów - komentuje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.

Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem