Dorota Gawryluk promuje swój program

W połowie listopada ruszy kampania reklamowa programupublicystycznego 'Sam na sam' emitowanego przez TV Biznes.Wykorzystany zostanie w niej wizerunek Doroty Gawryluk, gospodynimagazynu.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Akcja realizowana będzie w prasie ("Puls Biznesu", "GazetaPrawna", "Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw" oraz "RynkiZagraniczne"), w internecie (portale Wp.pl i Interia.pl) oraz wRadiu Pin.

Kreację przygotowała agencja Blueberry, zaś zaplanowaniem izakupem mediów zajęło się Biuro Reklamy TV Biznes. Kampaniakosztować będzie około miliona złotych.

Działania reklamowe potrwają od 15 listopada do końca roku.Akcji towarzyszyć będzie także szeroka gama działań PR, aleszczegółów stacja jeszcze nie ujawnia.

Program "Sam na sam" to codzienne rozmowy Doroty Gawryluk zgośćmi, którymi są głównie czołowi politycy. Audycja emitowana jestw TV Biznes od poniedziałku do piątku o 20.10.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech