Dorota Kaźmierczak na czele marketingu Grupy Paradyż

Z początkiem sierpnia Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko dyrektora marketingu spółek z Grupy Paradyż. W przedsiębiorstwie pracuje od sześciu lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dorota Kaźmierczak jako dyrektora marketingu Grupy Paradyż odpowiada za koordynację działań marketingowych należących do niej spółek: Ceramiki Paradyż i Paradyż - zarówno w Polsce, jak i na 37 rynkach zagranicznych. Zarządza strukturą złożoną z trzech działów: promocji i reklamy, kreacji i ekspozycji oraz systemów wsparcia sprzedaży. Odpowiada m.in. za spójną tożsamość wizualną firmy i budowanie międzynarodowej świadomości jej marek, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz planowanie i realizację budżetu marketingowego.

Na stanowisku dyrektora marketingu Grupy Paradyż Kaźmierczak zastąpiła Hannę Staśkiewicz-Dziełak. Dalsze plany zawodowe Staśkiewicz-Dziełak nie są na razie znane.

grafika

W Grupie Paradyż Dorota Kaźmierczak pracuje od sześciu lat - początkowo jako manager marketingu, następnie jako kierownik działu promocji i reklamy oraz p.o. dyrektora marketingu   

począwszy od stanowiska Managera Marketingu, następnie Kierownika Działu Promocji i Reklamy, p.o. Dyrektora Marketingu, a w ostatnim czasie Rzecznika Prasowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu