Dorota Staszewska twarzą szamponu Ocean Energy

Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Doroty właśnie się rozpoczyna.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

 -Trudno wyobrazić sobie lepszą ambasadorkę Head & Shoulders Ocean Energy niż Dorota Staszewska - niekwestionowana gwiazda kobiecego windsurfingu. Dorota jest nie tylko jedną z najlepszych zawodniczek w historii tej dyscypliny sportu, ale również piękną młodą kobietą, której ozdobą jest fala wspaniałych długich włosów - podkreśla Agnieszka Szczepańska z firmy Procter & Gamble, producenta szamponów Head & Shoulders.

Zdjęcia do najnowszego filmu reklamowego Head & Shoulders międzynarodowa ekipa realizowała na kanaryjskiej wyspie Furteventura oraz w studio w Warszawie. Choć praca na planie trwała 20 godzin Dorota miło wspomina panującą w jej trakcie atmosferę: - Wszystko było naprawdę dobrze zorganizowane, dzięki temu łatwiej mogłam się skupić na swoim zadaniu - wspomina.

Kampania reklamowa z udziałem Doroty rozpoczyna się we wrześniu w następujących stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, National Geographic, Hallmark, Europa Europa, Romantica, Club Planet oraz Ale Kino. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, zaś za zakup mediów odpowiada MediaCom.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą