DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Meta Reels

Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich rozwiązań jakościowych o Meta, aby umożliwić pomiar mediów i pomóc zmaksymalizować reklamodawcom skuteczność na Facebook Reels i Instagram Reels.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Meta Reels

Wprowadzane przez DoubleVerify rozwiązanie będzie wykorzystywać  technologię DV, aby pomóc reklamodawcom korzystającym z Meta Reels w zapewnieniu, że ich reklamy wideo będą oglądane przez prawdziwych ludzi i będą zabezpieczone przed Fraud/Invalid traffic („IVT”).

- Jako uczestnik programu partnerstwa pomiarowego Meta z radością ogłaszamy, że możemy mierzyć viewability i fraudy na Reels, zapewniając globalnym markom większą przejrzystość i pewność w ich inwestycjach zarówno na Facebooku, jak i Instagramie — powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - Eksplozja krótkich, tworzonych przez użytkowników treści oferuje reklamodawcom wysoce angażujące środowisko do łączenia się z pełnymi pasji społecznościami internetowymi. Możemy teraz zapewnić uwierzytelnianie mediów i pomóc zmaksymalizować wpływ i efektywność kampanii dla naszych wspólnych reklamodawców.

Dzięki technologii weryfikacji jakości DV reklamodawcy korzystający z reklam na Reels zyskają m.in. pomiar fraudów oraz uwierzytelnianie viewability.

Wspólni klienci będą mogli uzyskać dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV Pinnacle, ujednoliconą platformę usług i raportów analitycznych firmy, aby monitorować i optymalizować jakość swoich kampanii reklamowych na Reels. Raporty obejmą Viewability i Fraudy w formacie reklam wideo Reels, znanym również jako reklamy post-loop (Post-loop ads).

DV został uczestnikiem programu partnerstwa pomiarowego Meta w 2017 roku oferując pomiar fraudów i viewability na Facebooku i Instagramie. W 2019 roku DV uruchomił brand safety i suitability w zasobach wideo in-stream Facebooka, Instant Articles i Audience Network. W 2020 r. DV otrzymał akredytację Media Rating Council (MRC) na pomiar third-party viewability i raportowanie dla reklam displayowych i wideo na Facebooku i Instagramie. W 2021 r. DV ogłosił rozszerzoną integrację brand safety i suitability z Facebookiem, rozszerzającą weryfikację na In-Stream Reserve, przy jednoczesnym zapewnieniu nowych narzędzi zwiększających kontrolę i efektywność.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące